Never alone

Är depp ida...
Känner mej ensam...
Vart i ötå hela helgen å så kommer jag hem te luleå å så jobbar Rickard hela dan å då är jag helt själv...
Men så nyss, när jag började tycka synd om mej själv å kände mej ensam fick jag en rejäl spark av bebben i magen..
Som en påminnelse om att jag faktiskt aldrig är ensam :)
Som att han sparka mej för att säga - mamma kom igen skärp dej ;)
Jag är grin olle ida!! Va jag igår oxå!! åååååh!!!! Dessa hormoner, blir galen...hehe..
Jajja men de är väl så, jag är aldrig ensam..
Kan prata me magen, kan puffa på den lite så får jag en spark tebax...lovely ;)
De är helt sjukt va jag vill ha de här barnet nu!!
Vart så osäker från å till...Men nu vill jag inget annat! (aldrig så att jag inte velat ha de men ja ni förstår!!)
Har fått panik känslor konstant å undrat va jag egentligen håller på me, om jag vart redo, om jag klarar mej, om jag kan ta hand om barnet..Men nu vet jag jag kan, jag kan verkligen!!
Alma fick mej helt säker på min sak!! jag kan klarar allt!! Va super duktig me henne, om jag får säga de själv ;)
Nog för att hon är väldigt väldigt lätt, sover å äter bara...Men så om jag får en unga som skriker lite mer å som är besvärlig, klara de oxå!
Sen gör de jäääääävligt mycke att Rickard är så säker på sin sak..
Frågade honom här om dan när jag hade lite småpanik om han nånsin haft panik känslor..
Hans svar va:
- Ne aldrig!! jag vet att de kommer gå skit bra å jag kommer bli en grym pappa!!
Att han är så säker gör mej mer säker, vilken kilppa jag har :) har verkligen "valt" rätt kille för att bli pappa te mitt barn..
Han får mej lugn, å de betyder allt!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du skriver så sött så t o m jag sitter och ler för mig själv vid datorn :) Se nu till att vara i Övertorneå i nästa vecka så jag får se er :) Kram!

2009-07-13 @ 20:44:42
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0