Snart vet jag!

Har bokat tid te nytt ultraljud nyss..3/8 får jag veta om jag kommer bli snittad eller om jag får trycka ut en stor baby..Hehe hmmm vet inte va som skrämmer mej mest...Men tror kejsarsnittet skrämmer mej mer, för vill ju verkligen få föda naturligt...
Nåja...
Behöver iaf få me mej moraliskt stöd!!! Rickard jobbar så han kan inte ;(
Så Anna, Annie? Linda? (antar att typ alla jobbar iofs)
Men nån måste följa!! För jag lär ju börja grina om nyheterna är "dåliga"....
Jajja..

Åker hem te ötå ida..Är marknad, är väl inte så jihooo direkt men alla är hemma den här helgen så ska bli kul å träffa alla vännerna..Hoppas bara man tar sej tid å göra de oxå, lätt hänt att man säger att man ska ses å sen blir de aldrig av..Tråkigt men sant :S
Lövas ikväll?? haha, kanske inte helt omöjligt att man kikar förbi..Sitta å titta på lite folk, kan va kul ;)
Sen blir de väl mest å försöka hjälpa syrran så mycke som möjligt me Alma, lill tjejen har visst fel rytm vaken nätterna å sover dagarna..Så får väl vaka me henne lite så syrran får sova å samtidigt får jag sköta allt själv..Måste ju lära mej, nog för att jag kan men  ändå ;)
Ne hojja ska bli härligt å se henne, hålla henne å sniffa på henne..Babysar luktar ju SÅ gott!! hihi

Nu måste jag packa å plocka undan lite så inte Rickad blir kvar här i allt stök...
3 dar ska jag vara utan honom..ojojoj tufft ;)

Alma å storasyster Thilda

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan jag så följer jag självklart med :)

2009-07-09 @ 12:29:55
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Nina

ÅH vad gulliga :)

det är säkert ingen fara, det där fixar ju sig för de flesta som det gjorde för mig :)

2009-07-09 @ 17:46:31
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0