Busy days!


Såja då har vi vart på Ikea!
Va vi har handlat:
- Nytt köksbord + 4 stolar
- Nytt mindre soffbord
- Skötbord
- Spjälsäng
Sen massa smått å gott i from av lakan, handukar, tallrikar, glas, saker te babyn osv.
Men blev ändå billigare än va vi trodde ;) Man glömmer som bort hur billigt Ikea egentligen är..
3 timmar vandrade vi omkring på Ikea..
Gick in på stadium å intersport, hitta en grön adidas jacka som jag blev kär i...Skiiiiit fin...Ska köpa sen när magen försvinner ;) Köpte även skor på skopunkten å en massa godis från candy world :D
Efter de bestämde vi oss för att åka en sväng te Ötå, Rickad ville se söta Alma..
Ja oj va söt hon  va oxå, lilla tjockisen...Hon har börjat få lite hull å gull överallt...Härligt ;) Rickard vågade hålla i henne lite men hon trivs som så bra i moster nannans famn ;)
Sen bärde de av mot Luleå å mot Ica Maxi = storhandling!!
Massa mat blev de å dyrt vart de, inge mer Ica när vi ska storhandla..De får bli Willys, man tjänar nog nån hundring på att handla där..De är bara så att vi är billigast!
Rickard stackarn fick bära upp alla möbler själv te lgheten :( Tyckte så synd om honom, men han tog de som en man, klagade inte å bärde på..Kände mej dålig som inte kunde hjälpa honom men men han gjorde de så bra så ;)
När vi kom hem gjorde vi en skit go lax å räk sallad  efter de hade vi båda noll enegri kvar så de va typ tack å gonatt!

Igår vart de stan en vända...
Ska göra om i lägenheten, är less på gärgarena jag har nu..de är så beige :( Behöver lite färg å mörker!
Så köpte nya sittkuddar te skohyllan, nya gardiner te vardagsrummet å duk te köksbordet..
Rickard byggde ihop köksbordet igår, blev rikigt fint :)
Vi va ut på Luleåkalaset en sväng, Rickard ville se h.e.a.t..Å ja jag stod å stod å stod å mina fötter värkte å jag trodde att jag skulle börja grina för de gjorde så ont..Men jag stod kvar å vänta på h.e.a.t allt för min älskling!
Å när jag just tänte ge upp å gå hem å kämna honom ensam så kom h.e.a.t så vi såg dom å sen gick vi hem..
Linda kom förbi å drack en öl eller två me Rickard :)
Sen va de tack å gonatt igen!

Ida ska jag försöka få ordning här hemma...ser ut som en soptipp, kartonger överallt..Pallar inte å ha de så, blir stressad :( Så städningsdags!!!!

Tjaooo!


Kommentarer
Postat av: Angie

alltså du skriver ju som en 12-åring, pratar du så också? du kan väl inte på allvar säga "bärde", alla som är över näspetaråldern vet att det heter -bar. du verkar vara så beroende av andra och osjälvständig, läste i bloggen att du inte ens har körkort. lycka till med barn osv.



nu kommer väl alla tro att jag är avundsjuk, vilket bloggvärlden har en tendens att tro. bara för att man har lite ärliga och raka åsikter.

2009-08-02 @ 21:12:11
Postat av: tintti

Toivottavasti tuo ei oo sun komppis kuka kirjotti tuon kommentin. Mikä idiootti!!!!!!!joku sekopää!!!!!!!

2009-08-03 @ 06:39:01
Postat av: syrran

Angie va bryr du dej egentligen hur man stavar!!!du verkar vara en riktig idiot!!!!!!!!!

2009-08-03 @ 09:27:40
Postat av: sussa

Haha va kul att nån orkar bry sej om lilla mej

2009-08-03 @ 11:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0