Vem kunde tro de?

Kollade lite på gammla bilder igår från förra sommaren..
Vilken skillnad de är på mej, ser inte ut som samma person nå mer ens..
Va mycke som kan ske på bara 1 år!!




Känns som att de här va en evighet sen...
Jag va tjejen me svart långt hår å de enda jag ville göra varje helg va att gå ut på färjan..hihi..
För vem hade NÅNSIN trott att jag skulle slå mej ner å skaffa barn...Ja många vart förvånade kan jag tro, många som tänkt att HON?? EHHH? kan bara tänka mej va vissa sagt när dom fått höra..Men men så kan de gå ;)
Livet är fullt me överraskningar!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, samma här ;)

2009-07-08 @ 10:23:03
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0