13

Nedräkningen har börjat...
Har 13 dagar kvar att jobba!!!! bara 13...wohoooo!! sen sommarlov, sen havandeskapspenning (hoppas jag på) sen mammaledig...
Fatta 13 dar, är ingenting!!! :)
Fast tror somman kommer gå bra, men sen i augusti kan jag nog bli lite rastlös, är inte så bra å att bara gå hemma..
Fast iofs då kanske jag är så rund å go att jag inte kan göra annat än att ligga hemma ;) återstår att se....Å i augusti börjar man nog redan å längta å vänta lite efter bebben, då de inte är så länge kvar nå mer...Jajja de blir bra de där :)

Har rantat på stan ida...Hittade en bikini..hehe...hett hett ;)
Lunchade me Anna, Rickard å Ulli..de va gott..Blev en mjukglass te efterrätt oxå för mej :) Börjar må illa av glass men samtidigt är suget så stort att jag inte kan hålla mej borta...hehe så ja va gör man ;)
Om ni vill äta nå gott, far på Max å ät deras lyx milkshake....gryyyyyym!

Vägde mej i morse gått upp 6,6 kg...inte såååååå farligt..Men ännu 4 månader kvar :S
Å nu är bebben redan "stor" hela 30cm ska den vara ungefär...växer väl 15-20cm till iaf..

Nu ska jag steka plättar!! :D



Kommentarer
Postat av: Nina

Oj oj är du redan i femte månaden, tiden går så fort :)

jag trodde jag skulle bli rastlös när jag gick på havandeskapspenning, men det var typ första dagarna sen vande jag mig och bara tog det lugnt, passade på att vila och ta hand om mig. man behöver verkligen den där tiden innan!

vilket datum är du beräknad till?

2009-06-01 @ 20:44:09
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Lina

Har också haft plättar idag :)

2009-06-01 @ 22:13:52
URL: http://www.eternitys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0