Får jag leka me dej?

Lönen har kommit, lönen har kommit!!!
Nu kan man leva lite igen :)
Ska nu direkt betala alla räkningar, boka sthlms resan!!
Ser verkligen farm emot å åka te sthlm å träffa alla!! :) Vart ner i januari senast, evighet sen ju..Så nog saknar man folket där nere..Förhoppningsvis kommer väl nån å hälsar på oss här uppe oxå i sommar..
Fint här uppe så kom kom ;)

På tal om bananer.....
Sitter å sittar på rachel ray...mariah carey är me där, hon är inte speciellt vacker..
Bara så ni vet :p

Vill gå på stan!!!!
Vill hitta mej en klänning å nå söta skor..
Vill ut i solen oxå!!
Å så vill jag äta på max...hihihihi....
Hoppas jag får nått av detta ida iaf ;)


Nu se om nån är vaken å vill leka me mej ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får inte komma till Sthlm från 18 juli och en vecka framåt ungefär för då missar jag dig i Övertorneå ju! Kram och ta hand om er :)

2009-06-25 @ 21:16:08
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0