Idioter!

Finns helt skadade människor här verkar de som, inget får man ha i freda..Inte ens i sitt eget hem...
Har vart så jäkla förbannad över att de ska behöva vara så egentligen...
Skyllt mej själv, haft dåligt samvete...
Men kommit fram till att de är inte mitt fel, fel på alla andra idioter!
Men HA dom fick nog sej en liten smäll på näsan ändå...hoppas ölen smakade bra..hahahahaha!!

Ida ska jag jobba....
Ledig imon..
Sussa ledig helg = dåligt väder!
Slår aldrig fel....seriöst...
Men ska jobba på sönda lite extra, så bara ledig imon...Å imon ska vi ha personalfest!! Blir säkert trevligt :)


Graviditeten början verkligen göra sej påmind nu...sover sviiiiiiin dåligt...Känns som att ligger man åt ett håll trycker magen där å åt andra hållet hänger magen i vägen å ligger man på rygg går de inte å andas å ja inget är skönt...Så vrider å vänder på mej hela nättrena, suckar å stönar å bökar å har mej...Stackars Rickard, inte konstigt att han inte heller kan sova...
Igår hade jag en dålig da annars oxå, tröck i både mage å rygg...Klart jag bli rädd för lilla minsta, jag vet inte hur de ska kännas å va som är normalt...Så ringde te jobbet, me gråten i halsen å sa att jag måste stanna hemma å vila..

Har börjat se sparkarna oxå, magen rör sej! Kan ligga å titta på magen jätte länge bara för att se dom små rörelserna ...spännande:)

Nu frukost dags!


Kommentarer
Postat av: nina

vad mys förutom ontet då såklart.

vi hinner ju vara mammalediga samtidigt ett litet tag iaf, får ta några prommisar då tycker jag ;)

grattis till förlovningen!!!

2009-06-05 @ 09:59:41
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0