Soffliggare nr2

....syrran är nr 1 ;)

Så bara 7 arbetsdagar kvar nu...Dock en tung vecka framför mej, nästa vecka, midsommarvecka folk lär handla som tokar..Jajja, de ska nig gå bra ändå..
Hade de lite jobbigt redan ida, värsta foglossning!! Trodde inte jag skulle klara av arbetsdan, men teslut släppte de..
Å tur att syrran ringe å lugnade ner mej lite å berättade va de handlade om..För som vanligt blev jag hyper när de gjorde ont under magen..Tror alltid att de är nått galet...men men som sagt, aldrig vart gravid förr så hur ska jag veta..
Inte skönt me alla besvär..men de kommer vara värt de, teslut kommer de å vara värt de :)
Får vara en soffliggare om kvällrna, inget annat funkar...men de är väl skönt de me :)
En kille som passr upp mej har jag oxå så behöver inte oror mej, får nästan slåss me honom om vem som ska laga midda ibland...haha..ja de är härligt...:)
I sommar kommer syrran få ta hand o mej plus att hon kommer ha en nyfödd...hmm tufft för henne :p
Måste nog bli så att bigsis Tiina får komma å ta hand oss alla, blir nog bäst de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0