Uppe me tuppen!

Eller uppe före tuppen..
Den brukar väl gala kl 7? :p Å jag har varit vaken sen halv 7...
Kan seriöst inte sova, ischias :( Men är ändå inte spec trött så..

Ischias och graviditet

Under graviditeten blir senor och bindväv mer elastiska och tänjbara, vilket sker för att bäckenet ska kunna utvidgas under förlossningen. Det betyder också att lederna tål belastning sämre, vilket bland annat kan leda till att du får ont i ryggen eller ischiasvärk under graviditeten.

Har ju även besvär av de på jobbet om jag måste sitta i kassan för länge, vilket gör de ganska olidligt men men..
Vem kalgar? ;)
Kan tänka mej att dom på jobbet tycker att jag klagar ganska mycke men en da lär dom förstå när dom själva är i samma sits, de är inte så lätt som de ser ut..
Å jag som tom hatar att klaga å har ganska så hög smärtgräns..Nåja, snart slipper dom mej å mitt "gnäll" ;)
2 sista dagar på jobbet nu!!!
2 jobbiga dagar men sista :)

Nu dricka kaffe å ta en dusch!





Kommentarer
Postat av: Lina

själv har jag 11 fina underbara dagar kvar innan semestern :) Och du ska bara klaga, inte lätt å vara gravid inte..

2009-06-18 @ 14:00:50
URL: http://www.eternitys.blogg.no
Postat av: syrran

jag klagar oxå ganskamcket=),men har man ont så har man,inte ska man säga att joo bara fint,när man har ont....el hur???

2009-06-19 @ 07:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0