Fast I Luleå

Då har jag haft några mysiga dar, om ändå varje da kunde vara sådär :D...
Måndan gick fort...Hade en grejj på morronen, sen sov vi i typ 2 timmar fast de va meningen att bara sova en halv...ooops, vi va lite trötta..Men tog oss upp te slut..Åkte te Willys å handla, vidare te LInda å Andreas, bjöd dom på middag...Å såklart spelade vi spel :)
Igår blev de bara mys...Va tänkt att vi skulle åka in te stan men de sket sej...Så vi va bara hemma, ordnade upp lite här, slängde massa sopsäckar me skräp, jag färgade mitt hår (blev mörkt iiii :S) åt goooooo midda å på kvällen blev de film å glass :)
Å  i morse åkte Rickard hem...Hans flyg skulle gått kl 7, men vid 8 tiden ringde han å sa att han fortfarande va kvar på kallax, att planet han skulle åka me vart tvungen å landa i Skellefteå pga dimman å att han först åker iväg kl 10..Stackarn fick vänta flera timmar på kallax, men han va glad iaf för han skulle få gratis frukost..hehe..
Å så sa han att om han inte kommer iväg kl 10 så skulle han komma tebax hit å åka hem först imon..Så jag har hoppats å hoppats på att han skulle dyka upp men neeee, tyvärr inte...Han är nog snart hemma i sthlm igen :(
Längtar tills han flyttar upp!! Slipper man de här, att va ifrån varann...

Ida ska jag jobba....kort da, jourar...Ska nog in te stan före, måste hitta nå tröjor..
Å imon ledig igen....Är så meningslöst å jobba en da, ledig sen å sen jobba igen..
Vore bättre å typ jobba 4-5 dar i sträck å sen vara ledig 2-3 i sträck så man kan göra nått..Är man ledig en da där å en da där de helt onödigt, hinns inte göras nått...Jajja...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack igen för maten :) Tur att vi hade två stycken som lagade den åt oss ;)

2009-03-04 @ 22:30:27
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0