Finito..

...för Luleås del...Tråkigt men sant...ska man vinna måste man vara bäst å de är uppenberligen inte Luleå...
Hörde dock att dom spelat bättre ida men förlorade ändå...Nååh ei se kannate,  de finns alltid ett nästa år...hehe ;)

Så nu nu har jag tagit mej hem :)...De dumma är att dom inte bytt lås i porten men i min dörr, så nu måste jag ha 2 nycklar på mej..Tur att jag upptäckte de, för tänk om jag bara tagit me den nya nyckeln när jag gått te jobbet då hade jag inte tagit mej in genom porten å då hade Linda å Andreas fått en natt gäst igen...hehe..;)

Shit de är helg igen!! veckan har gått grymt fort...
Te helgen blir de å glo lite melodofestival hos Anna å äta godis...sen inga större planer men de räcker ju de :)

Nu måste jag gräva fram nått att tugga på å sen blir de sängen..
Najt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0