GaaaH!

Blir irr på gubben som bor i lägenhetn som jag ska flytta in i...
Ringt flera ggr å aldrig svarar han...
Antingen har han redan flyttat ut eller så kolavippat i lägenheten :p
Har iofs min aspioner å som säger att de finns en tom lägenhet där på bottenvåningen som jag ska bo så kan jag hände att han redan flyttat ut...Måste ta reda på de imon!! Börjar bli lite stressigt om 2 veckor ska jag ju vara yte ur denna lägenhet...
Nååå, de löser sej...de gör de alltid ;)

Spenderat några trevliga dagar å nätter hos Linda...
Som sagt trivs inte i min ensamhet nå mer...Tråkigt tråkigt...Så de är ju kul att jag får hänga där å att dom vill ha mej där...hehe...hoppas jag iaf ;p

Annars inte hänt så mycke....
Eller JO!
Min stora hemlighet  är i princip ute....hihi...

Nu maaaaat

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi vill ha dig här :D Du har ju ditt rum här ;)

2009-03-19 @ 23:01:02
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0