Hemlös...

 :(
Ja nu har jag vart hemlös i 2 dagar...Tar mej inte in i min egen lägenhet..
De är bytt lås där tydligen ringde dom å sa mej i måndas..Å jag som va i Ötå då kunde inte häma ut dom nya nycklarna å så igår å ida har jag inte kunnat eftersom att jag jobbat å dom har öppet så dumma tider...
Får väl iofs "skylla mej själv" eftersom att jag inte hämta dom förra veckan...men glömde bort + att jag inte riktigt kunde :p
Men men har fått bo hos Linda å Andreas, så de har vart hur bra som helst...Inte hamnat på gatan iaf ;)
Å imon hinner jag hämta nycklarna oxå innan jobbet, så tar jag mej hem...Inte vart hem nu på några dar så ska bli skönt å komma hem faktiskt...
Men tack Linda å Andreas, har vart mys bla de att vi lagat våfflor ida å kollat hockey...Dock gick hockeyn åt helvete!!! :(
Lite dommar fel, men tror Luleå förlorat ändå, dom spelade inte såååååå bra...Nåja "bara" å vinna alla matcher nu...
haha :p
Eller hoppas dom vinner nästa match iaf så blir de iaf en hemma match, skulle vara kul å fara å kolla...
Inte vart på nå hockey alls nu denna säsong så skulle va kul å se en iaf..

Syrrorna, saknar er förresten :(
Är ledig påsken :)))))) Tiina me fam, ni måste komma te mattrinki då ;)...

Hmmm...Undra om jag ska shoppa lite imon...Måste nog fara på Gina iaf å titta lite ;)

Jajja, ska äta upp min yoggi nu å sen sova...

Nattinatt!!







Kommentarer
Postat av: Linda

inget att tacka för, vi har ju haft ditt sällskap här så :) alltid lika trevligt :) Trots att jag bara läste en kväll och hade migrän idag så jag var ju inte så rolig :P Steg förresten upp nyss (kl är nu 15.50)

2009-03-12 @ 15:51:44
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0