Pandora

Pandora på Kieravi ikväll..Vilken nostalgitripp!
Ojojojo om jag å syrran ändå skulle kunna fara dit å dansa...Fyyyyy va kul de skulle vart!!! :D
Vi skulle nu vi den här tiden ha just kommit från bastun, druckit första bastuölen..Gått upp på vindan, korkat upp en till öl/cider å börjat fixa oss fina för kvällen...På me smink, kläder å fixa håret...
Sen ner i köket, musiken på max...Lite skvaller, lite dancemoves å kanske att karaoken oxå hade kommit i gång senare mot kvällen;)...
MEN!!!
Ist ser planerna ut såhär:
Åka te svanstein te pappas jobb, där ska vi äta plankstek...GOTT!! :)
Sen hem å kolla melodifestivalen...
Alltså lugnt å skönt...

Tack, tack, tack Annie för skjutsen:)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också åka till ötå snart. Är ett bra tag sedan jag var hem.

2009-03-14 @ 19:07:31
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Sussu

Jag har funderat på saken och ska nog ringa imon på morgonen och säga att jag vill ha den lägenheten. ;) Var inflytt 1 april på den oxå :)

2009-03-15 @ 16:59:08
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0