Saturday night


Fick äntligen vara å se lägenheten igår, den va fin å fräsch:)
Å den positiva överraskningen va att den inte alls låg på bottenvåningen utan 1 trappa upp...Yeeees :)
Slipper jag vara rädd för tjuvar å insyn :p
Inflytt blir nästa helg...Antingen freda kväll eller lörda under dan...Nice :)

Igår blev de jobb te stängning, sen häng hos Anna...Sov över där...
(bara sovit 1 natt hemma den här veckan hihi :p)

Jobbat ida..
Men nu sitter jag hos Linda å Andreas..
Andreas kockar i köket, ska bli gott me maaaaat....Är hungrig...
Sen blir de öl å spel :)
Kan kanske hända att jag sover över :p hehe...Jajja..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är kul att någon håller med mig iaf om Finland :) Vinner dom så då vet jag att du borde vara med på fest ;) haha

2009-03-21 @ 18:33:34
URL: http://nbrunfeldt.blogg.se/
Postat av: Sussa

Och du sov över :D hihi

2009-03-21 @ 23:11:30
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0