A thousand miles to be with you

Har bestämt mej, har grublat färdigt..
Ska ta mitt pick å pack å dra!
Hem te Ötå....Igen :p...Men waaaat? Trivs ju hemma å orkar inte sitta här i lägenheten när mina vänner antingen festar eller jobbar vilket är 2 saker jag inte ska syssla me i helgen...
Så därför åker jag hem hem hem!!
Umgås me syrran, kolla lite medolifestival, bada bastu å bara mysa...de låter väl inte för tokigt? ;)
Har jag lite tur så får jag tom åka bil...Men de får jag se, annars får jag åka buss...Har börjat tycka att de är helt ok å åka buss, har börjat vänja mej...
Brände tom en liten melodofestivals skiva te mej å syrran igår...Så kan ju hända att vi lyssnar på den å njuter av nån öl ;)
Finlands vinnande bidrag är riktigt bra Waldos people- lose control..Jag diggar :D..
Får nog hejja på Finland i eurovision finalen i år....gick ju bra senast jag hejja på dom då Lordi vann...hehe...
Min svenska favvo va Star pilots- higher...men dom är ute :(
Så ikväll ger jag tummen upp för Måns och Alcazar...
Tror Sarah dawn fine vinner, men jag hoppas på H.E.A.T tror dom skulle ha en ganska bra chans i erovision...
Ger en stor tumme ner för Snälla, snälla, snälla (snälla, snälla, snälla vinn inte :p)

Nu har jag lite saker å göra innan jag ska åka...
Duscha
Plocka undan lite
Diska
Packa
Äta

Ha en bra lördag allihopa....
Kraaaaaaaaams!






"I, I can walk a thousand miles to be with you..
I’ll catch a falling star..
I can walk a thousand miles whenever,
no matter where you are
...."




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är en bra paparazzi ibland, har fler bilder på lager på dig så du vet :P hihi Sen är du här ganska ofta nu för tiden (vilket såklart är bra) så de finns några tillfällen att paparazzia sig, hihi=)

2009-03-14 @ 12:33:47
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Linda

Söta ni ser ut tillsammans förresten :)

2009-03-14 @ 12:35:57
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: tintti

söpö kuva=)

2009-03-14 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0