Funderar

"Jos tukka on kunnossa, kaikki on kunossa" :)

Så dags för en uppdatering, vart lite dålig på de...Sorry :p

Sitter hemma hos my dear sis nu...Äter frukost, vilket består av glass å kaffe...Hehe, bra grejjer...
Ne men ätit "riktig frukost" tidigare hos mamma å pappa,så de här är väl ett mellanmål eller nått ;)
Är lite sugen på att ta en prom, beror på om den där syster orkar...Hon är ganska orörlig just nu men sin söta mage..Går som snigelfart om hon ska nånstans..hehe...Akka kaatopaikalle ;)
(Blandar in lite finska här jaaa, så ni som inte förstår, synd för er ;))

Haft de ganska mys...Fått tom sova me Luca, ojoj de va härligt de...Han är så söt så hoho!! Å när han sov så sov han jätte nära, nästan under min kudde...hehe...Söt unge!!! Längtar tills jag får egna ;)

Blev jätte sugen på att åka te sthlm...
Skulle vela åka dit sista helgen i mars, men har ju kanske flytten då, så de går ju inte...Å Rickard skulle väl kanske komma upp då å hjälpa mej å flytta..
Får kanske åka ner i apri, är väl kanske redan vår där då :) Jajja...

Funderar på att sälja båda mina soffor å köpa en bäddsoffa...
Men känns som att de kanske inte är prio ett just nu...Måste spara,spara, spara!! Men skulle bli grymt lätt å flytta om jag sålde sofforna oxå :p Hmmm...får fundera lite på de...Undra va bäddsoffor kostar?
Funderar även på att börja ta körkort...Jag å Rickard ska köpa bil när han flyttar upp så skulle va fint me körkort då...
Tror jag ska göra de faktiskt :)

Jajja,nu ska jag äta nått....igen :p

Kraaaaaam!









Kommentarer
Postat av: Helen

Snälla snälla kom till Stockhom sista helgen i mars! Vill så gärna att ni kommer på festen! stor kram

2009-03-08 @ 14:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0