Vilken dag?

Varför känns de som freda ida? Tror de är mitt önsketänkande som spökar...
Skulle va skönt me freda = ledig å Rickard kommer = bra bra :)
Hörde igår att man har rätt till att ta ut en flyttdag från jobbet, en BETALD sådan tom..Synd att jag inte behöver ta ut nån ;p
Är ju som redan ledig nu 4 dar så de räcker väl eller hade kunnat ta ut min flyttda på tisda..Då har vi inventering hehe...Tror inte de skulle gååå :p
Äh, skit samma :)

Skulle behöva shoppa lite, behöver :
Nya solbrillor (nån snodde mina snygga älsklingar förra året ;( )
En ny jacka
Skor
Sen vill jag på Ikea å shoppa låss, köpa lite nya saker te nya lägenheten!! Men till de behövs en bil :(

Nå steg 1 i alla mina planer som snurrar  i sakellen nu är iaf att få bort flytten..
Sen kan jag börja tänka på allt de andra..

Åh va jag vill hem till ötå oxå...Ut på isen, åka skoter, grilla, sola!!






Kommentarer
Postat av: Nadja

Det känns verkligen som fredag idag.. Hoppas det går bra med flytten =)

2009-03-26 @ 10:01:56
URL: http://nbrunfeldt.blogg.se/
Postat av: sussu

Åh man får alltså ta ut en flyttdag? De hade ju varit svinbra för tid och flytta finns inte nån dag nästa vecka för mig. Bara lååånga dagar hela veckan :S

2009-03-26 @ 10:32:07
URL: http://sussu35.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-26 @ 11:07:30
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0