För stora förväntingar...

...blir till ännu större besvikelser :(
Så går de när man har för stora förväntingar på nånting...
När man längat å sett fram emot nått så himla mycke..
Jag har vart glad å humöret har vart på topp..
Trodde verkligen de skulle bli bra, att de skulle funka..
Allt började ju så bra!
Men jag fick bli besviken..
De visade sej å bli nått helt annat...
Mitt Suomi förlorade igår :(
Va ska jag säga mer än att sorgen va stor....
Nåh, nu gäller de svennarna att ta ryssland, för ötå pojkarna att visa vart skåpet ska stå :p...
Så i ett VM får jag hejja på sverige...har nog aldrig hänt förr...
Å ingen finland-sverige match blev de heller...Skit VM!
Eller va händer om sverige åker ut ikväll? Blir de då fin-sve? Nån som vet?
Hmmm....

Jajja...

Annars leker livet!
Jag mår bra,  jag jobbar å leker toffel hela dagarna ;)..
Förlåt vänner jag har inte dumpat er elle glömt bort er, måste bara vara me min man lite :p
Snart är jag back in the game me er ;)



Bye!








Kommentarer
Postat av: AH

tänkte just fråga om du gjort slut med mig :(

2009-05-07 @ 11:22:26
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

no nä det blir inte nå mer match för fin,dom åkte ut!!!!!hen till finland bye by;(

2009-05-07 @ 12:03:17
Postat av: Linda

Jag hade också sett fram emot en Sverige Finland match, men inte det!

2009-05-07 @ 15:02:16
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0