Lycka!!

Kände mej som världens lyckligaste nyss innan jag steg upp...
Låg riktigt nära Rickard, hans kropp va varm å skön å fick en stor myskänsla...
Samtidigt som han snarkade kände jag lill bebben sparka i magen..Nästan i takt me pappas snarkningar :)
De va lycka de för mej :D
Små saker som känns så underbara!

Fått massa babykläder nu av syrran (tiina)..
Börjar som lite smått sjunka in att man snart har en liten sak i dom där söta små kläderna..
Känns helt galet...Jag, JAG ska bli mamma ;)
Vet inte om jag riktigt förstår de ännu, tror inte de...är lite trög ;p
Men de kommer å gå toppen!
Rickard är så peppad, han är nog lyckligast å stoltast av alla....han är så söt, bäst! ;)

Usch va jag är glad ida ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du kommer nog bli en super bra mamma =)

2009-05-23 @ 10:47:25
URL: http://nbrunfeldt.blogg.se/
Postat av: Jappe

Jag vill också ha bebis =(myspys

2009-05-24 @ 12:58:00
Postat av: Helen

Åhh vilket härligt inlägg! är så glad för er skull! längtar tills ni kommer ner så man får träffa er! kramar

2009-05-24 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0