ojojojdå

..glömt bort min blogg i nåra dar nu...

Så freda va de ultraljud...
De gick bra :)
Nu vet vi att de är en liten pojke som ligger där å sparkar...gick som inte å ta fel, man såg en liten pung å en snopp, haha!!
Rickard va överlycklig!! Å jag me såklart, men jag visste ju redan att de va en kille kände som på mej de ;)
Namn å allt är typ bestämt men de ska jag inte berätta ännu ;)..Förlossningsdagen blev fram flyttat lite oxå...
Den enda va att min moderkaka va lite långt ner, men hon satt de va normalt såhär i början..Men ska ändå på ett nytt ultraljud senare å se om den flyttat sej högre upp.. 
OM inte vet jag inte va de innebär?? ;( Men bara å hoppas på de bästa!!

Igår va de eurovision...De gick ju som de gick, finland blev tex sist..haha...jag skrattar för att jag inte ska gråta :p ne men eurovision tar jag inte på lika sort allvar som hockey ;)
Gick ju inge vidare för sve heller...jajja..

Ida är jag bara trött... 
JObbat helgen så...

Imon ska jag te barnmorskan...
Å rickard ska börja jobba :)



Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis, vad kul med en liten pojke!!

jag hade också föreliggande moderkaka men det gick till sig och det gör den säkert för dig också :) om den inte skulle göra det så måste man föda med kejsarsnitt för moderkakan ligger i vägen kan man säga.

2009-05-17 @ 21:59:32
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis, vad kul med en lite pojke :) jag hade också föreliggande moderkaka men det gick till sig och det gör det säkert för dig också :) det som händer annars är att moderkakan ligger i vägen och att man måste föda med snitt.

2009-05-17 @ 22:00:58
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Anna

"Förlossningsdagen blev fram flyttat lite oxå..."

Det blev ju inte fram flyttat, du ska ju få tidigare virrpanna!! :P

2009-05-18 @ 07:51:41
Postat av: men åhh en liten grabb!!=) längtar efter han!!

2009-05-19 @ 19:52:46
Postat av: Tessan

men åhh en liten grabb, när anländer han på BB?:)långtar såå efter få se honom=)

hihihi men det gick iaf bra för Norge på eurovision;) puss

2009-05-19 @ 19:55:00
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0