Strålande...

SOOOOL!!!!
Ida kan jag inte klaga!! Har fått mej lite sol...Är tom lite brun :)
Hann nästan bli arg när de regnade igår, trodde då att de skulle bli så resten av veckan men fick sol ida iaf...Hoppas de fortsätter såhär,,,skulle va lovlely ;)
Haft en skön da..
Linda ringde å väckte mej, medelade att solen va framme å att de va dags å stiga upp...Bra gjort :)
Så då va de bara att vakna, slänga i sej frukost å åka te porsön..
Där grillade vi först våra kroppar å sen även lite gott kött :)
Vi spelade lite kubb å åt glass...
Så haft min första "sommarda" ida...härligt :)

Imon åker jag å Rickard te ötå :D Är låååååång ledig!!!
Åh va jag längtar hem!!!!!!
Ska bli så skönt...
Grilla lite, umgås me familjen, va i stugan, bada utebastu :)
Mamma kommer nog tycka att min mage är stor...hehe ;)
Växt jätte mycke nu bara under 2-3veckor...stor kille ;) Eller kanske :( AJAJ!!! haha....:p

Nu mysa lite ;)





Kommentarer
Postat av: Linda

jag är då fortfarande röd och de har ömmat lite vid axelparitet ner mot armarna :)men de gör inget, för synligt brun för andra blir jag ändå inte :) tack för sällskapet idag :)

2009-05-21 @ 23:22:21
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du måste ju lägga in bilder på magen så man får se =) Sånt är ju så kul!

2009-05-22 @ 10:13:23
URL: http://nbrunfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0