Ensam mamma

Ha, såg en kul sak när jag surfa runt lite här... (trötter som bara den när Noah äter så seeeeegt)
Nån som brukar se ensam mamma söker?
Jaa men iaf, tjejen me lammköttet me den 12 år yngre killen dom har förlovat sej...
å de roliga i de hela är att dom har samma ringer som oss ;)



Å nu menar jag jag inte hahaha kul utan kul som oj vilket sammanträffade, ja ni kanske förstår :)
Så hon är 37 å han 25, har kärleken nån ålder? spelar åldern nån roll?
Jag tror nog att de mest handlar om person te person, vissa är mognare än andra..
Har själv vart tesammans/träffat både killar som vart äldre å yngre än mej, har skillt några år åt båda hållen men kan lugnt säga att Rickard vart den jag faktiskt känt mej tryggast me från första stund..(han är 1år yngre mej)
Bara de att hag skaffade barn me honom så snabbt säger en del..Hade inte kunnat göra de me vem som helst..Kunde inte ens göra de me killen jag hade innan fast vi vart tedammasn i 7 år...
Så när allt kommer omkring så vet men när rätt är rätt...
Blir man kär så blir man!
men men....
Som sagt tycker åldern bara är en siffra å alla gör som dom vill..
Liiiite lammkött är alltid bra ;)

Ne ska gå å lägga mej igen...zzzzzz...







Kommentarer
Postat av: syrran

lammkött är bra;=)

2009-11-16 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0