Fredag



Brukar vare en turda för mej..Får väl se hur de blir ida ;)
Känns bra, hittills iaf!
Borde kanske köpa en lott, Tiina (syrran) hade tydligen vunnit..Kanske jag har samma tur ;)

Vi ska snart fara å handla lite gott te kvällen...Har ju nu börjat äta godis bara 1 gång i veckan, svin svårt men jag har hållt mej bra även fast vi haft choklad i kylen har jag inte tagit en endaste bit å fast Rickard kom hem me glass igår så tog jag inget...Känner mej lite duktig faktiskt ;) men de ska bli sååå gott ikväll!!
Godis å Idol, behöver jag säga mer? ;)
Linda ska komma å umgås me oss!!! :) Å kanske Anna...Om hon inte ska festa ;p
De ska bli mysigt!

Jajja har inte så mycke mer på hjärtat ida..

Ha en skön helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0