HEJ!!!

Va är de me folk i denna stad???
Folk man vet vilka de är å man vet att dom vet vem jag är, man har träffat dom några gånget å tom pratat me dom å så möter man dom på stan å ser att dom ser mej å så kommer man närmare så låssas dom om att dom INTE ser en..
Utan börjar titta åt ett annat håll å bara iggar en totalt...
Hur svårt är de å säga hej???? Ett litet hej, är inte så att man behöver stanna å surra massa men ett hej är alltid ett hej...Bättre de än att bara gå å låssas att man inte ser varann..Är ju bara flummig!
Ingen big deal egentligen, men hänt mej några gånger å är bara nått litet jag stör mej på som faaaaaan ;)
Ok är väl inte helt oskyldig, kan faktiskt "råka" göra så ibland själv :p..
Men inte om jag går rakt emot personer å möter den face to face, då är de lite väl taskigt men om jag ser nån nånstans i ögonvrån orkar jag kanske inte alltid vända mej om å börja skrika heeeej..
Jajja!

Igår va de häng me tant (hihi) Anna hela dan (hon får faktiskt leva me å va tant anna nu för noah, men hon verkar inte ha nått emot de så;)) Hon va hit, sen kom grannen Annie oxå..Lagade lite mat åt dom å sen for Annie på partaj å jag å Anna väntade ivrigt på att Rickard skulle komma hem från jobbet me allt gott som vi beställt av honom :D..
Sen vart de idol såklart ;) Vet att VISSA *pikpik* stör sej på hela begreppet fredasmys, men men de är faktiskt typ höjdpunkten på hela min vecka, sitta bänkad framför idol å gotta lite :) Har inte så mycke andra nöjjen nu neee :p
Tur Rabhi åkte ut å att Eddie slapp hänga löst!!!!!

Ida for jag jag å Noah te Anna, där bjöds de på lunch, kesoplättar..De va gott, godare än jag trodde de skulle vara!! Å så blåbässylt till, mums! :)
Va på Willys å handla lite, handla lite tråtgrejjer å mysmidda tills imon när de är farsdag..
Är ju Rickards första så de måste firas!! :D

Jaaajaa nu när jag lever som en pensionär så sitter jag faktiskt å väntar på att körslaget ska börja...
säg va ni vill om de :p men jag gillar de lite faktiskt..heh..jaaa herre guuu.... ;)

Tjaoo!




Kommentarer
Postat av: nadja

jag håller med om fredagsmys, det är typ veckans höjdpunkt, älskar att sitta bänkad framför idol och äta gott =) hoppas ni får en mysig farsdag!

2009-11-08 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0