Kärleksbevis


Helgen är än en gång snart över..
Ida är de sega/slö sönda vilket betyder att jag inte ska göra nånting..Glider omkring i pyjamas ännu å har inga planer på att byta om ;p..Vädret är ändå kasst så..
På freda va Anna å Linda hit, vi gotta som bara den å såg på Idol..Allti kul när flickorna är å hälsar på :)
Igår for jag å Noah å hälsa på hos Linda..Hon hade bakat, så tog en liten fika me kaffe å mockarutor, de va gott de..
Noah va dit för första gången..Lindas katter va som lite nyfika på Noah men rädda på samma gång, dom vågade gå fram å sniffa på honom lite men låg mest å tittade på honom på avstånd..De såg som roligt ut :)
När jag kom hem från Linda hade Rickard gjort lite överraskningar åt mej..
Bakat kycklinpaj å gjort en mintkladdkaka ;) (anna mintkladdkaka;)) Pajen va go!!! men kladdkakan har jag inte smakat ännu, tänkte göra de här snart..en liiiiiiten bit ;) å så koka kaffe te de, blir nog bra..

Noah är jätte jätte förkyld, inte alls kul..Känner mej så hjläplös när han gråter för att han är snorig å jag inget kan göra för att hjälpa honom..Har en liten sugsak som ska suga ut snoret men inte så lätt när de inte syns nå snor i näsan..Men ibland lyckas jag få ut rejäla klumpar..
Stackars liten ;(


Vårat lilla kärleksbevis


Älskar honom såååååååååååå mycke



Kladdkaka here I come ;)




Kommentarer
Postat av: Nina

söt body :D

2009-11-15 @ 19:40:19
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Tintti

On se aika paksu jo:D ihanan näkönen kille!

2009-11-15 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0