Måndag

Helgen över igen..som jag sagt så många ggr förr, tiden går fort..Måste va för att jag har så roligt ;)
Skön helg har jag haft iaf..Vi hade besök från sthlm, Noahs farmor å hennes karl..
Dom kom på torsda eftermidda, då beställde vi hem mat ofile' å grejjer, de va gott de..Sen titta dom mest på Noah å gosa me honom :)
På freda va jag å Noah på bvc, vilket helvete de va å ta sej dit å de hemska regninga vädret..Höll på å bli galen :(..
Han hade gått upp å utvecklatd bra :)..Hann komma hem en sväng å göra dom berömda kesoplättare för farmor å Micke å de blev succe' igen ;)..Dom tyckte dom va jätte goa, kom även på en bra ide' att steka lite bacon till, de passade hur bra somhelst å va jätte gott!!
Efter de for vi å plocka upp Anna å tog bussen te Linda å Andreas..Där bjöds de på fika, för Andreas bliv äntligen man (25år) ;p..Rickard kom å hämta oss när han sluta jobba, sen vart de idol, mat å vin :)
På lörda tog vi oss en promenad te willys, gjorde kycklingrullar te middag vilket oxå blev succe'...jag kan min matlagning jag ;) Vi kolla lite robinson å hade de gott!
Igår vart de super härligt väder (om de ändå kunde stanna!!) vi gick runt hela udden här, visa gästerna lules fina sidor..Va riktigt skönt :)..Tog ett stopp på MAX som blev dagens lunch, en friscoburgare namnam :)..
Gick på stadium, köpte en utedress, en jättefin blå jacka å termobyxor te de..Å så skor, rejäla kängor som är varma inte blir blöta å hala..Dom är inte toppen fina men de är bra grejjer för uteaktiviteter :)..
Så nu väntar jag på den där snön å vintern som jätte gärna kan få komma!! Less på detta skitväder :(..
Igår kväll for vi å hälsa på Linda å Andreas igen..Fika lite å spelade ett jätte roligt spel :) Vill spela mera ;)

Nu vet jag inte va vi ska göra...Rickard är ledig ida...
Vädret suger å jag känner att mitt humör är lite påverkat av de så är lite off ida :(...
Men man kan ju inte alltid vara på topp :p...
Så ska sitta här å sura ett tag, å oja mej över för att de regnar å för att jag inte kan gå ut å gå sen kanske jag tar mej ett ryck å gör nånting....kanske... :)

Bye!!


Noah me farmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0