Offrar mej

Har ingen lust att  hålla min blogg levande just nu, blir så ibland att lusten går försvinner..
I perioder kan jag skriva nästan varje da å nu känns huvet bara tomt, finns bara Noah, Noah å Noah där, fast de är ju inte så bara ;)
Så min lust att skriva är inte prio 1 just nu utan de är att vara en toppen mamma te min underbara son :)
Men vill inte heller lägga ner min blogg eller att mina läsare ska försvinna så får "offra" mej å skriva ner några rader nu, va ju ett tag sen sist så har väl lite å komma me...

Helgen som va, va vi hemma i Ötå..Att de är så att man kallar de hemma fast jag inte bott där på 2år å inte bott hemma hos föräldrarna på 6 år..Men hemma är väl alltid hemma..
Att komma hem te ötå, se syrrans glada min över att se mej å ge henne en stor lång kram..
Att mamma möter mej i dörren å säger:
- Minun pikku piika (min lilla flicka)
Att pappa alltid vill att jag ska stanna längre än va jag gör..
De är att komma hem för mej!! ♥

Har träffat Theres i måndas, TG alltså!! Helt galet va länge sen de va jag såg hennes sist å de va såååå kul å se henne..Hon va lika glad å go som alltid :)..Vi gick lite på stan, tog en fika sen följde hon me mej å Noah hem å vi mös på i soffan me en kopp tea å surrade på om allt å ingenting :)
Ja mycke kan hända på 1 år...är levande bevis för de ;p

Igår va jag på BVC me vårat lilla matvrak..OJ va han hade gått upp i vikt, nästan 800g på 2 veckor..han väger nu 4905g, han kommer bli så rund å go ;) så söt unge, min guldis!!!
Va förbi tant Anna oxå påvägen hem :)

Ida har pappa rickard vart ledig så vi va å tog oss en liten promenad me vagnen, va riktigt skönt..Man blir som pigg å nu har jag massa energi..Vill gå ut å gå igen ;p..Synd att de blir mörkt så tidigt, kan man rinte riktigt gå här nere vid vattnet :( Måste komma på nån bättre promenadrunda...hmmm...

Sitter å å nöter på Darin - Viva la vida..
Den är bra, han har så skön röst..Jag gillar ;)





Kommentarer
Postat av: nadja

kul med uppdate!! =)

2009-11-04 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0