Regn

..nog för att de oxå kan va mysigt, på HÖSTEN men nu är de mitten av november alltså VINTER så de enda som ska falla från himlen då är snö!! tycker jag iaf...
Tråkigt de här, vi kan inte ens gå ut å gå :(..jag å Naoh är ju faktiskt så söta så att vi smälter i regnet ;)
Jajja, hoppas den där rikitiga snön kommer snart som inte smälter bort nå mer...är som dags..eller egentligen bara de är snö på julafton så är jag nöjd, å mycke ska de va :)

Sitter här å dricker kaffe å suckar...Vill göra nått!! Noah bara sover så inget roligt sällskap där ;p..
Tänkte steka plättar men såg att vi inte hade nå ägg..Baka ska jag göra nästa vecka..Städa har jag gjort i helgen, körde riktig storstädning, flytta på spisen å allt..Garderoben har jag rensat förra veckan..Har inga pengar å fara å shoppa på stan för..Fina kläder dom har på Gina nu, alltså!! Klänningar, ge mej!! ;) Alla vänner är upptagna me sitt jobb/skola :(..
Så va ska jag hitta på???
Har ju iofs gjort redan nått ida, va te läkarn..helt i onödan iofs å måste dit igen men ändå..
Borde skaffa mej en hobby...
Men är för rastlös för dom flesta grejjerna å blir lätt less, kan tycka nått är roligt ett tag men sen tappar jag intresset..
Tur att jags ka börja träna snart iaf!!!!


"Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått". /Karin Boye



Kommentarer
Postat av: Nina

ja lammkött är ju det bästa ;)



ska vi bestämma att ni kommer på ons om ni inte har nåt annat då?

2009-11-16 @ 13:24:21
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0