Ut i solen!!

Vilken sol?
Läste detta i aftonbladet:
Höstdeppig av mörkret? Nu tror forskarna att mörkret kan vara direkt farligt för hälsan.
– Vi förkortar våra liv med uppåt tio år om vi inte solar ordentligt
Stod oxå att höstmörker kan va lika farligt som rökning..
Hmmm va ska man säga om de, låter lite otroligt...Men varför inte?
Flest självmord å sånt sker oxå på hösten å våren iofs:(
Jajja ge mej en solresa nog kan jag åka..
Eller kanske får jag nöja mej me solarium..Men vet inte har blivit lite rädd för solarium, känns som att man bara blir rynkig å torr..Ska skaffa mej nån lotion ist som ger färg :)
Haha va dum jag är, lotion hjälper ju inte mot höstmörkret...aja kl är faktiskt bara 06 så inte vaknat riktigt ännu!
Nåja...kom på mej själv iaf ;)

Ida kommer farmor!!! (rickard mamma) Får hon träffa Noah för första gången..Hon är så go så hon kommer nog gråta av glädje å va världens lyckligaste farmor..Jag kommer nog inte få ha Noah alls under helgen ;p..
Kanske borde jag å rickard passa på å göra nått ihop, gå på bio eller nått..Vet bara inte om jag skulle ha ro till å göra de, lämna Noah..Inte  vart ifrån honom nånting alls sen han föddes..Man är ju lite knas, kan sakna honom när han sover för länge på dagarna, då vill jag bara att hans ka vakna så jag får hålla honom i famnen å pussa på honom..hihi :)

Va är de me alla torsdagar som gör att de känns som fredagar?
Åååh om de ändå vore freda..Veckans bästa da ;) JOOO fast jag är hemma å fast jag inte jobbar (pikpik) så är de ändå skönt me helg, mycke beroende på de att folk är lediga som jag kan umgås me, å att rickard är han inte ledig så jobbar han iaf kortare dar :)

I ♥ morronkaffe :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0