Gäster från storstan...

Ikväll får vi gäster från sthlm, ska bli riktigt trevligt :)...
Evigheter sen jag träffat sthlm gänget, saknar dom alla på nått sätt för dom är för roliga..Senast i januari jag vart ner...usch va länge sen :(
Men åker väl ner här snart kanske om de blir så att vi har dopet där nere..De va så vi bestämt iaf, dop där å då får jag gifta mej i ötå..hihi ;)
Måste bara börja kolla upp allt i tid, konstnader å så..å när lillen får flyga..Skulle va kul å ha dopet där men sen är de ju massa om å men som måste räknas me oxå..Så vi får väl se hur de blir..
Iaf så är de Linus å Helen som ska komma å hälsa på, dom ska stanna hela helgen..Å vi ska nog hitta på nått roligt å göra, visa dom lule town ;) Vet inte om dom vart uppåt i landet nått nångång(?)
Hoppas bara de inte regnar imon så vi kan va ut lite å gå på stan :)

Färgade mitt hår igår, blev INGEN skillnad...Blir så arg på härfärg som inte tar...Får ta å boka in tid te frissan i finland, måste ändå klippa mej senast gjort de i juni så jaaaa börjar bli dags..Vet bara inte om jag ska klippa lite kortare som jag hade i somras eller om jag bara ska toppa å låta håret bli lite längre..Skulle va skönt å få fast de ibland..
Måste kanske ringa syrran å be henne kolla om de finns nå tider om 2 veckor då vi åker te ötå..hmm :)

Jajja nu måste jag städa lite...




Kommentarer
Postat av: Angelica

Men, är du i Övertorneå allhelgonahelgen måntro? Då är i alla fall jag där. Ha en riktigt mysig helg, kram!

2009-10-16 @ 20:26:58
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0