Herreguuuuud

Bli fortfarande såhär ibland:
- Herreguuuuud jag är mamma, MAMMA!! han är min, MIN!! :D
Är lite trögfattad jag vet, men är bara så svårt å förstå ;)

Helgen har vart helt super! Tiden gick så fort...Absolut kul hade vi :)
Gått på stan, storheden, lagat go mat å spelat spel å bara umgåtts..Smakade tom 2 klunkar vin, blääääh va de va äckligt, smaka bara sprit å starkt..Neeeh inte gott, man får nog lära sej å dricka igen..sen när de är dags för fest, lär väl dröjja nån månad iofs..Fast ammar ju inte så ja kanske juldan då? ;)
Linus å Helen blev helt förtjusta i Luleå..Men de är ju fint här uppe, bara svårt å se de när man bor här..men klart de är annorluna jämfört me sthlm..
Nå bara för dom oxå å flytta upp..hihi ;)

Ida är jag å Noah helt ensamms hemma för första gången..Rickard har börjat jobba igen, efter sina 10 dar hemma..Känns tråkigt..Men de går nog bra ändå :)
Jag å lillisen tänkte ta en liten promenad här snart iaf :)











Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för en super trevlig helg!! Vill tillbaka! Hälsa familjen! kramar

2009-10-19 @ 19:01:28
Postat av: syrran

Jag bukar oxå tänka så,fast Alma snart är 4 månader=)Det tar ett tag innan man fattar hahaa

2009-10-19 @ 20:08:03
Postat av: Nina

å jag tänker också så ibland fast lovis är 9 månader :)

vad söt han är!!

längtar tills jag får hålla :D

2009-10-19 @ 20:46:58
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0