2??!??


Sov över hos mamma å pappa inatt, vaknade mitt i natten å skulle gå på toa..
Va ser jag då? Jo pappa ligger fastbunden på toagolvet me silver tejp på munnen..Jag springer fram te honom han nickar åt mej åt vilket håll tjuvarna är, springer te telefonen å ska ringa 112, men slår fel nr hela tiden å känner hur paniken bara växer å tänker att snart blir jag upptäckt va gör dom me mej då jag som är gravid å allt..

Sen vaknade jag, av hårt dunkande hjärta, pulsen på max å kissnödig som tusan...
Vilka drömmar man har ibland alltså..
De slutade inte där...somnar om..
Står ute på parkeringen mellan lövbiten å banken..Känner att jag får värkar å börjar blöda, får hoppa in nån kvinnas bil hon är tydligen sjuksköterska å hon ska hjälpa mej å föda för te nå sjukhus hinner vi inte..Så där på parkeringer kommer inte bara 1 barn utan 2, tvillingar..En flicka å en pojke...Sen lämnar hon oss bara, jag blöder å blöder å blöder å barnen skriker å ingen vill hjälpa mej..
Då vaknar jag igen, akutkissnödig..igen...
Ingen ide´ å somna om, utan stiger upp å äter frukos ist :)

Så 2 dar te BF, nu börjar de verkligen kännas som att jag lätt kommer gå övertiden..
Å de känns riktigt tungt ;(



Kommentarer
Postat av: Helen

Jag har hört nåt om att man ska gå på promenader eller typ dammsuga eller nåt liknande för att ungen ska komma ut, röra på sig helt enkelt :) men de kanske inte alls stämmer... :/

2009-09-26 @ 16:36:13
Postat av: Johanna

Hej hej! Ja jag kan absolut maila lite recept sen =) men se först till att klämma ut lillen! Inte så länge kvar nu, lycka till! Kram

2009-09-26 @ 19:50:26
URL: http://frufilipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0