En sista...


Måste väl lägga in en sista bild på stormagen..
Bilden är tagen för nån da se...


Shit den ser stooooor ut...Å de där ska man klämma ut sen..Hoh!!

Nu är de BF +1 då :( Så som jag visste kom han inte i tid...
Å inte fick jag direkt goda nyheter hos barnmorskan igår heller...
Kroppen min är typ överbelastad å trött (fast jag bara vilat å tagit de lugnt i flera veckor) hade hög blodtryck, äggvita i urinet, växtefylld som tusan = symtom för havandeskapsförgiftning..
Så domen va att direkt jag börjar må dåligt, ont i huvudet eller minsta lilla tecken på nånting så måste jag kontakta förlossningen i sunderbyn..Å på freda ska jag på ny kontroll...
Jajja så nu går man här väntar å är orolig på samma gång...kul ;(
Spådomar kommer in att han ska födas imon..hehe..vi får väl se...
Men min spådom är att jag kommer få bli igångsatt...
Vill bara att detta ska va över så vi äntligen kan börja njuta av familjelivet!!!




Kommentarer
Postat av: Tintti

On sulla syster yster ISO maha:)

2009-09-29 @ 11:21:20
Postat av: syrran

Men shit va stor mage du har!!!!;)

2009-09-29 @ 11:29:25
Postat av: Lina

så stor du blivit, tyckte ju du var stor när jag såg dig men då var du visst liten egentligen ;) håller tummarna för att han kommer inatt ;)

2009-09-29 @ 16:01:28
Postat av: Nina

stor och fin mage! hoppas han kommer när som helst nu!

2009-09-29 @ 17:53:26
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sussa...jag tror det är en tjej....

2009-09-29 @ 18:27:05
Postat av: Angelica

Haha, helt fantastiskt vilken enorm mage du har :)

2009-09-29 @ 19:33:24
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Shit, värsta pilatesbollen :) Hoppas han kommer snart utan att du behöver bli igångsatt!

2009-09-29 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0