Ett uppdrag!

Har ett uppdrag åt er!!!
Kan ni ALLA hoppas me mej att våran lilla pojk vill komma ut te världen snart!!! tack ;)

Helt sjukt förresten vaa mina läsar siffror alltid sjunker under helgerna..
Är bara hälften som orkar läsa min blogg då..
Är de för att folk har annat å göra? eller
För att dom inte har nått å göra under veckorna å därför läser min blogg? Höhö :p
Är väl samma sak egentligen..hmm..så sak samma :)
Skulle va kul å veta vilka alla läsaer är...Har ju ändå ganska många, för att bara vara jag tycker jag..
Jajja kul är de iaf :) Då orkar man hålla på å uppdatera oxå, annars skulle nog lusten ta slut ganska fort om de inte fanns några läsare eller nyfikna j*vlar ;)

Vill åka hem te övertorneå!!!!
Men man får inte alltid som man vill...Jäkla personal på IcaMaxi som inte kunde ställa upp å byta helg me Rickard :(
Hade vart kul å fara på dop, träffa storasyster Tiina me fam oxå...Saknar dom :(..Nåja, inget å göra åt saken..
Så går de när jag inte har körkort, dumma jag ;p

Jag har mått dåligt i morse..Spytt å mått pyton, men börjar kännas lite bättre nu..Oftast efter att jag ätit som illamåendet kommer, bebisen ligger väl å trycker nånstans så de blir lite överfullt där i magen me både mat å bebis..hehe..

Ikväll blir de soffmys!! :D
Ha en skönt underbart härlig fantastisk lörda!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är en sådan där lat helgläsare - orkar inte sitta vid datorn då när jag ändå jobbar framför en dator alla andra dagar i veckan :)

Ja just det, håller lite tummar så lillkillen bestämmer sig för att komma ut snart :) Kram till er!

2009-09-13 @ 11:00:59
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0