Jag = Vrak

Var förstörd igår...
Vet inte va de va för fel på mej..Grät å grät å grät..Hormoner, vem förstår sej på dom? ;p
Va liiiiite förstöd för att Rickard åkte te sthlm...
Inte för själva grejjen att han for dit utan mer för min rädsla att vara själv nu när de inte är så länge kvar te BT (beräknadtid) för mej är de jätte jätte viktigt att han är me under födseln, finns inget annat!
Så ja va nog därför jag va ett vrak igår...
Å Rickard tyckte de va jätte jobbigt å lämna mej så, jag försökte säga att de inte va nån fara för de va ju verkligen inte de...Ingen fara what so ever, bara jag som är känslig..
Han sa tom att han vägrar att åka..Men jag tvingade iväg honom teslut..
De är stunder som igår som jag vet att han är bäst, bästaste av dom bästa!!!
Han behövde åka ner, resan va bokad, han behöver hämta upp sina saker där ifrån, han behöver få träffa sin mamma osv...
Sen att jag va lite extra känslig igår va för att jag va så less, så sjuuuuuukt less på att vara hemma, ensam å inte kunna göra de jag vill göra..Igår va mina fötter svullna som f*n så va tvungen å ligga i soffan hela dan annars blev de bara ännu värre..Så ja jag tyckte synd om mej själv igår ;p
Men ida är allt bra igen :)
Tur att jag har min bästa vän, vet inte va jag skulle göra utan dej ;)

Lite kääääärlek,
snart blir kärlek på 2 kärlek på 3..Cant wait!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0