Nyfiken på dej...

Har många funderingar på hur våran lilla son kommer att se ut..
Kommer han ha sin pappas näsa, mina ögon?
Kommer han att vara helt frisk, normal liten baby?
Tänk om en tå fattas eller två, eller nått värre?
Kommer man att bry sej?
Eller kommer han i mina ögon ändå vara den mest perfekta underbara lilla bebis jag nånsin sett?
Även fast han kanske inte ser ut som alla andra...
Jag tror inte att man kommer å bry mej, så läneg han är frisk å mår bra kommer jag va lycklig, världens lyckligaste!!
Kommer va så spännande att se honom för första gången, hålla om  honom å verkligen förstå att han är MIN, att jag får behålla honom forever!!!! ♥

Kommer han att se ut som sin far?????

Rickard när han va liten...han är sej lik ;)




En sak är då säker..
Våran bebis kommer vara tjock å blond/flint...Hihi, för de va jag när jag va liten å som ni ser så va Rickard oxå de..
Synd att jag inte hade nå bilder på mej själv när jag va liten..

Han kommer att vara lovely ♥








Kommentarer
Postat av: nadja

jaa han kommer vara perfekt, som alla små bebisar =)

2009-09-16 @ 12:46:35
Postat av: Tintti

Mikä ihana pullukka. Ihan saman näkönen se on vieläki:). Ei vaan noin pullukka:)

2009-09-16 @ 15:45:18
Postat av: syrran

joo,hahaa han är sejlik!!!!va söt liten tjockis=)

2009-09-17 @ 08:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0