Såååå nära...

...att jag inte klickar hem några par skor från skopunkten..
Men ne ska INTE!
Fanns ganska mycke fina så vill se dom live å prova å se hur dom ser ut på foten..
Men shit så sugen jag är..
Å så har ju skopunkten så bra när man får 1 par gratis om man köper 3 å hittar man 3 så köper man väl såklart!!
Jag gör de då iaf :) Jag ska göra de!
Behöver skoooooor...
Dom enda skorna jag kan använda nu är mina rosa foppaskor, å hur kul är de...Hur fin är man i dom då?
Inget annat som passar när fötterna ser ut som elefanter..
Går typ å forma dom när man trycker på dom, känns som deg när man rör i dom..Å när Rickard masserade mina fötter här om dan fick jag västa blåmärken utan att jag ens kände nått...Heeeeel skumt!

Iaf dessa 3 par jag blev mest sugen på men som sagt vill se dom föst å prova lite...


Lite finare stövel som funkar te både vardag å fest

Hög Stövel från Skopunkten.com





Varmfodrad stövel å ha när de blir kallare, lite vardagsfina ändå :)
Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com


Ett par rejäla stövlar som inte blir hala å är bra å promenera i

Hög Stövel från Skopunkten.com


Som de kanske märk är jag inte så mycke för hög klack...Tycker bättre om behagliga skor som är lätta å gå i å slipper ont här å där..Går inte efter mottot "vill man va fin får man lida pin" :p
Tycker man kan va fin å bekväm på samma gång ;)..
Tråkigt kanske att ta allt i svart? Hmmm..
Men vet inte svart är alltid svart...Kanske dom mittersta i brunt isf? Njaa...Ne måste få prova å se dom...
Så en tripp te happis å skopunkten i helgen kanske? hihi ;)
Neee inte me mina svullna äckelfötter, får vänta :S
Sen behöver jag ett par riktiga vinter skor oxå, sånna man kan hoppas å leka i snön me..hehe..

Jaaajaaa...Å rickard som skulle va ledig ida vart tvungen till å jobba...Så då sitter man här igen å undrar va f*n jag ska göra...(Så Malino ditt besök nästa vecka kommer att uppskattas ;))
Hoppas han får va ledig lör å sön iaf annars blääää :(..Ok ska inte klaga, bra att han får jobba!!

Dags å börja fundera på lunch igen.....



Kommentarer
Postat av: Nina

jag och lovis kan också komma och hälsa på :)

2009-09-18 @ 11:37:48
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Nina

vilken dag skulle malin o komma? vi kan komma samtidigt kanske? =)

2009-09-19 @ 18:57:05
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0