Ingen jätte!


Måste hålla min blogg uppdaterad så folk inte tror att jag är å föder ;)
Jag har slutat använda min mob oxå..Vågar inte ringa folk för då tror dom direkt att de är dags..
Så använder den bara för att messa..
Syrran säger alltid - ring om de är nått! Så inte vågar jag ju ringa henne om de inte är nått ;p
Å Rickard ringer jag aldrig när han jobbar, stackarn skulle ju bajsa på sej om jag ringde..hehe..
Men nej nej här blir de inga barn gjorda..Hehe eller gjord är den men inga barn födda!
Nu finns de verkligen inget annat å göra än å vänta, nu när ryggen oxå pajjat...Kan inte ens gå in te stan nå mer :( Känns riktigt tråkigt..men inget å göra åt de, står jag upp i 5-10 minuter så är ryggen ond..
Nåja, snart är de över!!! :) Ju förr desto bättre bara ;)

Va te barnmorskan igår...Hon vägde mej = Jag är TJOOOOOOOCKIIIIIIS!! hoho...;p
Håller hemligt hur mycke jag gått upp, kan avslöja sen hur mycke jag går ner ist ;)...
Hon kände å klämde på magen, vilket jag tycker är såååå obehagligt, spec när hon ska känna om huvvet fixerat sej..Å de hade de, tur då, så nu sitter han fast där ;)..
Hon sa att jag inte har nån jätte bebis i magen iaf! heh..
Annars va allt bra, blodsocker å blodtryck...Ganska svullen å vätsefylld tyckte hon att jag va men de va ingen fara..

Komsi komsi!!!!!







Kommentarer
Postat av: Helen

Min kompis gick ner 19 kg på två veckor efter att hon fött sin son! så du kan va lugn :)

2009-09-15 @ 18:30:41
Postat av: Angelica

Men en bebis ursäktar eventuell tjockhet, faktiskt :)

2009-09-15 @ 21:45:35
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0