Olycka

Hände en liten olycka igår,  vi båda blev lite chockade först mest för att de gick så fort å jag va inte alls beredd på de. Noah vart lite lessen å började gråta men jag började bara skratta. Han såg så söt ut när han satt där me all mjölk över sej å rispuffar överallt. Noahs första matolycka, men lär inte vara den sista ;)
Ja så kan de gå, gäller att vara beredd. Tittade bara bort några sekunder å råkade ha skålen för nära, så då va Noah snabb.
Noah i chocktillstånd ;)




Efteråt va han glad igen :)



De va bara duscha av honom å hans stol som va full me rispuffar, å sen fortsätta å äta...
Hehe.
Va mindre kul å börja skura golv å leta puffar som låg som små spår både inne i sovrummet (där jag tog av honom kläderna) å hela vägen in i toan.
Jajja :)

Helg igen!!
Den här veckan har gått fort.
Helgens planer är väl att ikväll äta lite gott å bara vara.
Imon ska jag å Noah hänga hos Linda, kanske grilla på kvällen.
Så blir inget spec så, Rickard jobbar hela helgen. Å nästan helg ska jag jobba :s :)


Tjaooo!! Å trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, så söt han är. Och så ser han helt oskyldig ut =)

2010-04-09 @ 14:25:26
Postat av: Nina

han är så söt och har blivit så stor!! måste ses!

2010-04-09 @ 14:56:02
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Linda

joo imorgon ska vi umgås :D WIIHO

2010-04-09 @ 18:29:33
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0