Önskingar

Om ändå våra små drömmar kunde gå i uppfyllelse!
Skulle livet bli lite lättare.
Bara hoppas på de bästa.
Önskar önskar å ber till någon som lyssnar å kanske kan hjälpa oss ;)
Önskning 1 får vi veta på fredag å önskning 2 kanske nästa vecka?
Ne fy jobbigt detta ovetande om framtiden, att inte rikitgt ha kontroll å kunna bestämma själv, att inte veta va som ska hända. Å detta VÄNTANDE!!! jag som hatar å vänta.
Hatar å vänta på folk som är sena, som säger att dom ska komma en viss tid men kommer 5 minuter senare (eller mer!!!) å så nu måste jag vänta i 2 veckor på nått viktigt!! gaaaaaaaah!
Jajja inte så mycke å göra åt saken mer än de jag redan tjajat om önska, önska, önska, be, be, be å HOPPAS! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är nog så Sussa, man tycker man har den bästa :) och så är det ju. Vi alla behöver olika :)Jag önskar att din önskan går i uppfyllelse min vän :D

2010-04-20 @ 19:42:44
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Pian

Tycker du verkar ha ett otroligt fint liv, en toksöt pojk! Önskar dig all lycka

2010-04-20 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0