Över 100

Va glad jag blev i morse när jag såg min bloggsatestik. Över 100 som läst bloggen igår :) (brukar annars vara mellan 60-70)
Tycker själv att de är ganska bra ;) Håller motivationen uppe även när man har bloggtorka.
Blir som nyfiken på vilka alla dessa 100 kan vara.
Bara folk som känner mej å vet vem jag är?
Eller är de några okända som finner mej intressant?
Va kull de skulle vara om alla som läste kunde skriva en komentar. Men de lär ju aldrig hända ;p

Hmmm spännande ;)
Oj så suddigbild, hehe

Annars va gårdagen väldigt knakig. Kändes som att jag va ovanligt trög å klumpig å hade bara otur me mej va jag än gjorde. Hatar verkligen såna dagar :s Men på kvällen blev de bättre å då va morgonens bekymmer som bortblåsta. Vindarna vänder ;) å alltid kan de inte blåsa åt rätt håll, då vorde de för enkelt!
Så nu bara vänta å se va som händer.....................




Kommentarer
Postat av: Mija



brukar också be läsarna kommentera men folk vågar ju typ inte så jag gör dig en tjänst o kommenterar att jag brukar läsa din blogg :)



2010-04-15 @ 15:17:30
Postat av: Linda

Tack Sussa, din kommentar värmde :) Blev helt glad nu :) PUSS

2010-04-15 @ 16:48:26
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Nadja

Behöver jag ens skriva här att jag läser din blogg ;) haha..

2010-04-15 @ 22:42:48
Postat av: tintti

kirjota jo jotaki tänne sun bloggiin:)

2010-04-18 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0