Suget blev för stort

Fick för mej på onsdagkväll att jag vill åka till ötå.
Loggade in på facebook å klickade in på inbjudan till 50tals fest på Kievari så då tog suget över.
Sa till Rickard:
- jag vill åka till ötå i helgen
Han:
- i helgen?
- jaa jag vill på kievari!
- jag kan köra?
- nu? (kl va ca19)
- ja! så kommer jag på söndag å hämtar er kan vi åka till kalix på måndag å titta på bilen.
Jag:
- Allvarligt!!!!! :0
Rickard:
- Men ja!
- Ok då ringer jag till syrran
Å syrran blev lika förvånad, men glad :) Sen fick jag mess av Thilda som inte trodde att vi skulle komma.
Haha jajja.
Trodde ju aldrig att jag skulle hamna här även om jag ville. Men min karl är ju så snäll å tänker på mej å vet att jag inte har så roligt hemma när han jobbar hela helgen. Bäst ♥ (för mej;)
Så kievari imon då :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

hihi, vad snällt av honom :D Som sagt, det är tur man har de bästa karlarna som passar just en själv perfekt ;)

2010-04-23 @ 08:40:07
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Nadja

Snäll kille! =) Synd att jag jobbar, hade så gärna vela fara på kievari.. Nånå, joskus toisti =) Hoppas ni får kul!

2010-04-23 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0