De gick som de gick

Kan jag ju tala om att gårdagen gick precis som jag INTE ville:
Noah somnade
Jag skulle se va Dansfeber va för nått, insåg ganska snabbt att de va skit.
Skulle gå å duscha men då vaknar Noah.
Han va skit grinig.
Så fick natta våran lilla babys i FAMNEN!!!! :O
Jag la ner honom i soffan brevid mej där han sov å vakande, sov å vaknade, sov å vaknade..............
Så höll de på till kl01 då han äntligen somnade.
De va min lördagkväll de!

Märkt att när Noah va liten å de va normalt att han vakande på nätterna så va de inte alls jobbigt. Då visste man att gav man honom lite mat så somande han. Men nu när han snart är 1 år å ska sova hela nätterna men vaknar å är nästan otröstlig de tär på en, de är jätte jobbigt å man blir så trött så trött.
Så idag är jag trött, psykiskt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0