Jag bryr mej

Skönt de känns att göra saker.
Träffa folk.
Fika där, äta här. Ta vagnen dit å vagnen hit. Flänga runt på stan å få besök av vänner.
Ne orka sitta hemma å muppa när de finns så mycke annat man kan göra. För huxflux så är mammaledigheten slut å då är de mest arbete som gäller å mindre firitid till att träffa sina nära å kära. Å då sitter man hemma å gnäller över de, att tiden inte räcker till. Så passa på nu, när tid finns ;)
Sen finns de dom som prioriterar bort nära å kära. Använder ordet ORKAR, - jag orkar inte!!
Så trött jag är på att höra de! För de handlar oftast inte om ork utan om vilja.
Sen är jag så himla less på andra saker oxå när de kommer till vänner ibland....men de ids jag inte skriva om ens !"#¤%&/()=? svär bara lite ist ;)
Men jag ska inte klaga, jag är väl kanske inte är så viktig för dom helt enkelt?
Nå vem bryr sej....jo jag, jag bryr mej grymt mycke...

hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0