Måste väl

Nu är de en sån period igen då jag tvingar mej själv till att blogga, kul :p
Ser att de går några dagar emellan å läsarkurvan pekar neeeer.

Har börjat tro på spöken igen. Eller tro på att de finns spöken i våran lägehet. Fast alltid när de händer nått lite läskigt så hittar jag ganska snabbt en logisk förklaring till de hela.
Å ni vet när man kollar på skräckfilm å personen i filmen hör ljud å så går dom dit å kollar å man tänker:
nej gå inte dit, va dum du är, spring där ifrån!!
Kan ju medela att hör man ljud så kollar man. Nyfikenhet tar över rädslan.
Som igår när jag hörde ljud från sovrummet när jag å Noah stod utanför, lät som att nån knackade på dörren så visst öppnade jag dörren å tittade efter. Me hjärtat i halsgropen tittar man efter. Så ska aldrig mer dömma personerna i skräckfilmerna, man vill veta å se.
Min logiska förklaring till de där va att de säkert va korsdrag på något sätt. Även om jag inte hade nått fönster öppet :S Noah har oxå konstigheter för sej, han kan bla plötsligt sitta å skratta ut i tomma intet.
Ne usch ska inte skriva mer om de här, är nämligen ensam, Noah sover å Rickard är ute å springer. Får kalla kårar å ni vet vär vad en rysning är tecken på???? ;p



Kommentarer
Postat av: tintti

Hyi ko inhottavaa! mää en uskaltais asua siinä.

2010-08-01 @ 21:24:15
Postat av: Sandra

Hehe. Inte för att skrämma dig, men det spökar i huset. I ett av hotellrummen, en man som dog i hissen på hotellet och om nätterna hörs han spela musik. Piloterna som brukade sova i den korridoren har blivit omflyttade för ingen ville sova där..

2010-08-02 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0