Snål

Jag är verkligen snål när de kommer till vissa saker.
Är jätte dålig på att lägga ut pengar på smink, som nu har jag en liten stubbe kvar av både ögonbrynspenna å kajal men ska använda upp dom så länge dom gå å vässa ;) Mitt puder är snart slut, sitter fast på kanten av dosan lite grann så är svårt att få ut nånting, men lär väl först köpa en ny när den går sönder. Ögonskugga använder jag alltid samma. Å när jag väl köper smink jag då är de nå billigt från hm. Mascara köper jag dock så fort den börjar bli dålig.
En anna sak är underkläder, unnar mej nån ny bh då å då, några par trosor när jag känner att de behövs. Å trosorna jag köper är är ta 3 för 129, inga trosor som kostar 80kr styck, never! ;p
Men känner nu att jag har stora bh problem, vet inte riktigt va jag har för storlek efter graviditeten. Köpt någar st som känts bra när jag provar dom i butiken men när jag väl har på mej dom en dag så sakver de nånstans eller är för stort. Vill verkligen fara till en riktigt bh butik å mäta å få rätt storlek, en bh som stitter som gjort för mej. MEEEN där tar snålheten över igen :S har nämligen hört att de kan kosta 600-700!!! :O

Kommentarer
Postat av: tintti

On se hyvä että joku meistä kolmesta on snålis:)

2010-08-12 @ 17:46:01
Postat av: Mia

Köp nästa Solo todning så får du med dej en vit, svart och brun kajal på köpet!!Plus en bra tidning att koppla av med=)!!hehe

2010-08-13 @ 12:48:28
URL: http://miahh.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker det är så värt det. Tänk, i vissa fall kan rätt bh göra lika mycket som ett bröstlyft.. Å så mycket billigare. Trust me... Viktigt att ha rätt storlek ;)

2010-08-13 @ 15:37:53
URL: http://linatoolanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0