Socialen knackade på

Kommit fram till att jag ofta drömmer mardrömmar. Eller de är iaf dom drömmarna jag minns.
Handlar dom inte om att nån jag håller kär dör så handlar de om att Rickard har hittat nån annan, eller att jag lämnar honom men ångrar mej sen. Å så gråter jag å hela mitt liv rasar samman.
Men inatt handlade drömmen om Noah.
Socialen kom å knackade på, damen berättade så snäll att dom va osäkra på om Noah verkligen va våran. Att de hade kunnat ske ett byte vid födseln. Att jag hade ungefär 2-3 dagar på mej att umgås me Noah å sen säga förväl. Vi fick inte ens umgås själva uatn socialtanten skulle va me oss dygnet runt så att inte vi skulle kunna fly me honom.
Mitt hjärta brast! Hade många tankar, bla att han måste vara våran, han är ju så lik sin far! Å att de inte hade nån betydelse om han inte var våran (bioligiskt) för han var ändå våran, vi hade haft han i snart 1 år.
Jag va förstörd å kunde inte göra nått annat än gråta.
Men drömmen slutade som tur va lyckligt för de visade sej att Noah va våran, bara våran å ingen annans!!!
Konstiga drömmar. Som va kan de där betyda?
Rädsla att förlora honom?
Usch hemsk tanke!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0