2010

Kan kort samanfatta 2010 som året då ingenting speciellt hände.
Året som jag bara var, levde å andades oss 3. Året då jag bara var mamma :D
Vilket jag gillar, för i många många år enda så långt tillbaka jag kan minnas har mitt liv varit en berg å dal bana, har aldrig riktigt vetat vad som händer, vad jag vill å vad jag gör å framför allt vem jag själv är.....
Å bara för 2 år sen 2008 när jag träffade Rickard började jag förstå va jag vill me livet. Men ändå va hela de året väldigt ovisst me allting.
Å direkt i början av 2009 så fick vi veta att vi skulle ha barn. Mycke oro där många beslut att ta.
Så ja 2010 har varit ett lugnt å skönt år.
De avslutas idag me en sjuk Noah :( Förhoppningsvis kan vi ändå åka iväg på njuta av gott sällskap, go mat å vin!
Imon börjar de nya året me att jag blir 27år (har världens åldersnoja :() å inventering på jobbet.
Sen får vi se va mer 2011 har att erbjuda, spännande.............
;)

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: tintti

27!!! Aattele kuin vanha mää oon!!:D. Vanha raato:). Hyvää uutta vuotta teillekki.pusipusi!

2010-12-31 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0