Mycke å prata om

När jag å Noah pratar me varann låter de ungefär såhär:
-Ååååh underbara unge, du är så söt!! Världens vackraste barn
-joooh
-Söt överallt, snurpiga fötter, fingrar å näsa.
(Noah skrattar lite eftersom jag pussar på honom)
-SÅÅ SÖT JAG DÖR!
- ne ne ne
- Hur kan man vara så söt?
- Mamma älskar dej, älskar dej mest i hela världen
- deaaj (Noahs försök till att säga älskar dej)
Sen sjunger vi imse vimse spidel tillsammans (Noah kan alla rörelser till den)
Å så börjar vi om från början, jag talat om för honom hur undebra han är å tjatet går vidare medans vi leker.
Samma sak varje dag.
Han slutar aldrig att förvåna mej över hur smart å duktig han är, hur söt å fantastisk han är. Å då måste jag ju tala om de för honom eller? ;)


Kommentarer
Postat av: tintti

Villin näkönen poitsu<3

2010-12-30 @ 12:48:53
Postat av: Linda

klart du ska tala om de ;) hihi

2011-01-02 @ 13:58:11
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0